bästisar?



...jag missade precis när hunden hade huvudet vilandes på kisses kropp!



upd. JAG FICK BILDEN :)


hunden biter Inte katten, hon har bara skallen där. katten däremot han tvättar hunden.
mina husdjur är fan söta!

....helvete. jag kan inte låta bli. jag måste lägga in fler. jag fattar inte att de klarar av att ligga sådär, så länge!!! jävla kodjak moment för helvete. CHECKA




lite kul att de promt ska tränga ihop sig på dörrmattan.
mindre kul att jag ska be de dra nu, eftersom jag har "ärenden" på balkongen.



Kommentarer
Postat av: Marie

Men så söta de är. Kissen skulle ju lätt slakta Skoj i en fajt, haha. Jäklarns vad stor den är. :)

Postat av: Marie

Jag vill ha en stor, fet, långhårig katt som ska vara ute hela dagarna och sitta och mysa med sig i soffan på kvällarna. Men John är allergisk så... :)

2008-12-03 @ 11:58:12
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback