Blablaablaa 1a december, som om ingen redan sagt det

ingen tripp till stan när det var såndär "dag då man ska vara på stan", nej. istället plockade jag/vi ihop här så gott det gick. jonatan vallar skidor på balkongen och jag har precis nött igenom säsong 4 på 2½men.
lite irriterad över att de vanliga tv-kanalerna inte riktigt vill vara min vän, inte ens den häftiga digitala saken (inte den lulebo erbjuder som förövrigt inte heller vill) SKIT!!!

segade imorse, som vanligt numera. mobilen var död för att jag inte fattade bättre än att stoppa in skiten i laddaren. men jag fick ändå tag i linnea och hänkade till stallet och höll på att spy på en stackars pålle. jag lämnar det så.
nu verkar det bli idol eller något annat jag redan har sett, som jag ska se om för att jag var dum nog att se det själv och får se om det med jonatan.

sen ett medelande till en liten tjej i stockholm som INTE HAR PÅ SIN MOBILTELEFON: SLÅ PÅ DEN!!!! 
jag har faktiskt något viktigt att fråga dig ooom! :)
bra, då var det också sagt.
nu ska jag hinka julmust, somna tidigt.. eller försöka iallafall.
kom ihåg vart ni hörde skiten först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback