damn you cold!!!

jonatan slutade kl17 idag och kom hem mitt i mitt och pocahontas scrubs-race. jag och pocahontas är förkylda och turas om att gå och snyta oss. även en prommis till apoteket hann vi med innan jontis kom hem.
pontis kom som bara hem och sen tog han mig under armen och körde till björx. självklart var skoj med eftersom nellie blev kvar igår kväll.

middag, som vi ätit nu varje dag sen innan jul där. inte samma maträtt - bara att vi ätit där varje dag. idag bjöds det iallafall på souvas :) inget man tackar nej till! dessutom blir man Alltid, märk väl Alltid proppmätt! efterrätten går inte alltid ner, det säger väl allt. efter middagen blev det inga sällskapsspel, istället blev det en dokumentär om ett gäng björnar i sareks nationalpark. alla sov utom jag, linnea och sara tror jag :) leif kan ha varit vaken, men jag lovar ingenting :)

nu är vi iallafall hemma och snorar här istället. jontis sitter och "städar" i datorn.
tror det blir en tidig kväll. jag pallrade mig ändå upp tidigt.  vad som händer imorgon ska bli intressant.
jag har btw, ett gäng bilder i min mobil som dyker in om ett tag, typ en månad.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback