...efter julmaten

kom tobias och henke förbi, osocial som jag är så är de fortfarande här. jag har tvingat grabbarna att se på idol. japp, jag har tvingat någon annan att se idol. kevin är ju en given vinnare, nu är det ju kampen om nr2 som står på spel. jag hoppas på alice för rob(y)in är bög och sämst. han har ingen röst, han har inga moves och han ser fan inte så bra ut heller. jag påstår inte att killen är ful, men jag tror han glider enbart på hans look. så synd robin, DU ÅKER!!

pinsamt läge om det kommer fram sen att det är alice som åker. men jag får iallafall tycka precis som jag vill.
dessutom tackade alice för mitt samtal! :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men Sara då Robin är ju visst bra. både jag och mamma tyckte han skulle få komma till final =)

Postat av: Karin

Men jag håller meeed, robin är ju sämst, jag fattar inte ens hur han tog sig såhär långt! men skönt han åkte nu iaf, killen kan faktiskt inte sjunga

2008-12-06 @ 01:35:20
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback