fuckDAY

men grattis till mig själv och god jul.

1. biljäveln har fått böter för några dagar sen och blivit flyttad i panik till björx. den gick inte heller att starta utan krävde startkablar samt händiga grannpojkar som vet vad de pysslar med.

2. jag är förkyld och jag hoppas att ingen ringer mig just nu för jag har ingen röst för fem öre. det känns som att jag har en tvål i näsan. torrt och luktar skumt.

3. jag vill gå och bada men saknar schampoo och även balsam.

4. jag är svin trött, men jag kan självklart inte sova en minut till pga min förbannade jävla ryggjävel. nej jag har inte vaknat nyss, det är en bra stund sen jag krälade ur sängen.

sådär. de är väl fan bara den här jävla skitbloggen duger till just nu : gnäll.
jag är fortfarande inte på humör för fem jävla öre att skriva ett förbannat skit, men jag kände att jag kanske borde? BORDE??
skit grej.

jag hade planer på att smyga in till stan, väcka upp pocahontas och sen smyga in dit. men mitt smink är kvar på björx och som sagt - inget schampoo. min rygg har ett finger med i spelet också.

jag ska gå och snyta mig för tusende gången och fortsätta tycka synd om mig själv på soffan.
och jag tänker inte bli förvånad om inte mina 3-4 säsonger av scrubs har kommit. för de är JUST MY LUCK

Kommentarer
Postat av: HANNA

TÄVLING I BLOGGEN JUST NU!

vinn ett peace and love armband i valfri färg från cocoo.se!

Postat av: Anna

haha jo det fick jag också göra dom var omöjliga att hitta men så fanns det EN kvar på team sportia i min storlek så det var som ödet eller nå haha:P annars har jag sett dom på stadium i olika färger men dom tog slut jättesnabbt :/

2008-12-29 @ 11:44:15
URL: http://flymalm.blogg.se/
Postat av: celina

oj , låter inte kul ! :/

2008-12-29 @ 23:56:42
URL: http://celinasnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback