gud pissar på mig

jag väcktes av min ringsignal som är bytt till rihanna - distrbia för ett tag sen. (gamla var umbrella med dito artist)
samtalet gick något i den här stilen:
"hej du måste komma och hjälpa mig knuffa bilen"
"vaa.. vadå bil, vart är du?"
"men första korsningen här närmast"
"rodell??!!"
och sen är det svart. det slutade med att jag fick dra mig ur sängen gå några hundra meter och försöka knuffa upp en bil som inte vill köra frammåt.

vi misstänker kopplningen, starkt. bilen startar som vanligt och låter som en kisse, men de händer ingenting när man trycker på gasen enligt ponatan.
tur i oturen stannade en kvinna och skulle hjälpa oss bogsera bort bilen från korsningen, men tobias kom och skrämmde bort tanten :) haha. inte riktigt, men det låter kul. vi åkte till 7eleven och kirrade en bogersningslina och körde bilen hit utanför.

nu står den mindre farliga blåa faran relativt felparkerad här ute. jonatan har ringt nordiska bil för att få en prisuppgift, jag tänker ringa till varje verkstad i den här staden och höra vart det är billigast. jag vill ju kunna leva den här månaden och gärna köpa en julklapp eller två.
också gärna kunna ta mig till mitt framtida jobb utan att behöva se döden i vitögad på en hoj.


kom ihåg att det var här ni hörde det först




respect NOT the coupling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback