ikväll blir det..



nu är det fan officiellt, jag följer idol det här året. känner mig som en tönt.
för att se idol krävs även :



...en rosa panter-drink. det blir säkerligen egen fotade bilder senare mot kvällen. tills vidare googlar jag :)
sistaah skulle joina, linnea och kanske johanna. efter idol hoppas jag att vi fått i oss en heeel del, för jag vill prova att sätta ihop pepparkakshuset igen :) sist var det ju trasigt att börja med, nu MÅSTE det vara helt.

nu ska jag stressa på jonatan och johannes, så jag kan hoppa in i duschen :) en och en halv timme kvar tills jag borde vara färdig. jag vet inte ens om de bär av mot stan, men risken är rätt hög. jag svarade till och med "ja" när sistaah frågade ;) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback