Jag började fundera.. på er.. mina ovänner! MOHAHAHAHA

jag satt och funderade lite över vänner här jag satt och spelade shanghai för några sekunder sen. vänner.. och så började jag fundera kring ovänner. att folk kan säga/skriva "oh det här önskar jag inte ens min värsta ovän".. WHAT?! alltså folk kan ju inte ha riktiga ovänner om de inte ens önskar lite nageltrång på sin ovän? helvete, fjantar.

säg att jag skulle ha en ovän, en riktig ovän jag skulle ju självklart önska den människan betydligt mer än nageltrång. magsjuka för resten av livet, olycka, allt sånt som gör riktigt riktigt ont. Nageltrång?! what the fuck??? visst om jag är ovän med någon FINE önska vad i helvete någon vill, men kom igen - du kan bättre än nageltrång.


för att slippa något är det inget person angrepp eller något "som har hänt". bara en vanlig fundering.
men vem vet.. mohahahaha (jag försöker låta läskig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback