jag hatar...

...pepparkakshus!

jag var duktig och köpte ett "färdigt hus", en byggsats från kvantum för ca 25:-. FINE det går INTE att misslyckas, nä men gör ett hembesök hos mig och titta. på bomullen som ligger på brickan skulle mitt hus stå, istället är det ett jävla tält där. ETT TÄLT!! jag tänker inte ens förnedra mig så mycket att jag lägger ut en bild, men ni kan ju tänka er.
taket är hur fint som hellst, och är ett tält.

anledningen till mitt hat började nog när jag öppnade förpackningen och ena långsidan var kajk. så det är inte helt och hållet mitt fel. men jag ska inte ge upp. jag måste lyckas. jag menar.. hur ska jag annars klara av lussekatterna??!

hockeyn gick ocksä käpp rätt åt skogen 3-6 till karlstads laget. vi köpte matchen och (jag såg inte) de andra såg.. jonatan pappa henke och johannes. jag och malin kämpade med det omöjliga istället: huset.
nu ska jag äta något flottigt i min ilska.

OCH GRATTIS MIA TILL JOBBET!!!
hade inte hon fått jobbet idag hade jag hatat den här dagen.
grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect mia and hate gingerbread house!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback