jag tänker fortsätta

jag tänker aldrig någonsin sluta. däremot tänker jag inte upprepa gnället från "fuckday" och bara säga att det är samma sak idag med. med en liten förändring i schemat : kattfan. katten från helvetet. katten har gnällt konstant hela förbannade morgonen. det handlar inte om att han saknar något, vad jag vet iallafall. han har mat vatten och toalettdörren är öppen. vad i helvete mer kräver katthelvetet på morgonen? gå ut eller?! nää det kan han både glömma och har inte gjort på länge nu.
så idag är min katt inte värd mycket. han är på time-out i sovrummet just nu. och det är knäpp tyst där inne, när han har varit där inne i 20-30min får han komma ut. jag tror inte det ger något att försöka få honom att förstå så mycket längre än det.

imorgon är det nyårsafton och jag borde vara mer pepp. det var ju hur bra som hellst när mipis var här sist och nu blir det bara jonatans kompisar, nog för att de är helt okej de med. men det är ingen mia :/ nåja, jag får köra ett videosamtal med henne på tolvslaget eller något :P

nu ska jag gå och snyta mig, torka håret, gå ut med hundarna, fixa facet på 20sek, släppa ut kissen, torka hundkiss, snyta mig igen och sen gå ut en sväng.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback