julbaksassistans & hockeymatch

innehållsrik dag för ovanlighetens skull.
hakade på linnea till kvantum för att köpa ingridienser till allt julbak hon har planerat in:


BARA bakgrejer, det skulle bakas chokladbollar, ischoklad, kladdkakemuffins, knäck, lussekatter och hallongrottor. jag har säkert glömt något, men ni förstår iallafall att tjejen har fått dille på att baka och jag är lättpåvärkad ;)


ischokladen hann jag vara med i.

men knäcken var jag tvungen att dissa.

jag skulle iväg på hockeymatch med min pappa. luleå - frölunda 2-1 TACK GODE GUD. vi satt absolut högt upp på OK/Q8 läktaren i ett hörn och fick vrida sönder ryggen + nacke för att se hur länge det var kvar på perioden. men det var en riktigt bra match. jag skippar min "hockey"-berättelse, luleå vann och jag lättade från stolen. vi stannar där.
jonatan hade också en biljett, dock inte på samma läktare, men i samma hall åtmistone. han satt med sina kvantummänniskor.

2½men rullar fortfarande på tv:n, säsong 5 och jag har typ sett allt som jag ser. känns segt, men kul :) för er som inte heller riktigt förstod vad britney spears menade med "womenizer".. charlie harper är en womenizer.
mobilen är död igen, laddaren ligger väl någonstanns i lägenheten. jag som tänkte köra min ljudbok eftersom jonatan har nattat. han ska infinna sig 06.15 på ormberget vid någon jävla stuga för att åka längskidor med en vän. jag har slutat reagera och att bli förvånad av alla skumma tider de hittar på "hyss".

nu ska jag göra ett försök i att sova. kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback