julklappsköp

idag har jag varit en sväng på stan med PP och linnea. köpte lite julklappar, första julklappssvängen! jag tror jag fick med alla julklappar och jag behöver bara slå in sistaahs klapp(ar).
drog förbi kvantum och handlade lite käk, drog hem, still low, gjorde mackor, sett scrubs och nu väntar jag på pappa. ska åka förbi kontoret och hämta nya skjortor. jag råkade ta väldigt mycket förstora skjortor och nu ska jag byta. jag kommer få jobba annandagen 09-17.00 så då hade det varit nice med rätt size så jag slipper kavaljen. nog för att jag tycker om kavajen, den är figursydd :)

PP sitter och nöter scrubs.
efter att pappa har droppat av mig här sen bör mia och daniel komma förbi. mipis kom ju igår och jag har inte hunnit träffa henne något. jag lägger mycket skuld på våran (skit)bil som fortfarande står parkerad här utanför.
kanske ska fixa en goose! ska nog haka på och prova lite.

jag ska joina PP och invänta paps som borde komma när som hellst nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback