nattsuddare

jag har varit och bowlat idag, länge sen sist och riktigt kul! skönt att slippa pressen om att första prestera något dessutom, i ärlighetens namn har jag inte en pling på min placering. det måste göras om.
linnea var badsugen men jag tror inte jag har självförtroende så att det räcker till att jag ska våga skutta omkring i en bikini i något fuktigt inomhus bad :) (skriver jag samtidigt som jag förbannar julmusten)

jag har sett lite tv, jag har bara 4an som är sevärd och får en liten inblick på hur mia kan tänkas må i stockholm. hon har inte heller så "många" kanaler. jag håller på att avlida här, men åtmistone har jag bra internet.

idag har jag också varit en sväng på storheden med linnea. djurmagazinet är ju ett givet stopp! jag köpte bara tråkig dyr kattsand till kisse (no shit). jag har planer på att byta ut all hans sand inom snar framtid. sanden har varit hur länge som hellst och är inte alls så fin längre. vi gjorde också ett stopp på toys ´r us och lindex. på det sist nämnda stället gick jag lite haft lös, jag förtjänade lite underkläder som INGEN hund har bitit lite på eller totalt demolerat. även en ny mascara blev det, jag chansade vilt och körde på ett nytt kort. någon "halva röd halva vit"-sak som cosmo gjorde reklam för. "framtidens ögonfransförlängning" långt ord det där.

på 4an just nu visar de lite intervjuer och bilder från det där kriget som hitler var med på. jag har inte läst historia a så grundligt och ni får ha överseende med mitt bristande historiakunnande. fråga mig istället frågor om hur jag kunde ha på mig en 34a och en 35a när vi bowlade :)

jag tror att jag ska väcka pontis så han slipper soffan och lägga mig i sängen. jag ska fortsätta min bok som jag har svårt att läsa. jag vet inte hur jag ska hålla den när jag ligger ner, jag är så otränad så jag orkar inte hålla upp min bok i sekvenser om 2-3min. cute, how cute.
kom ihåg att det var här ni hörde suddet först


respect nellie som vaktar skoj för katten(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback