Nice..

nu är åtminstone bilen fram skottad, men inga delar har kommit ännu. "de kommer från tyskland" ooohh... coolt. drar de hit delarna på pulka eller vad är det som händer? jag börjar bli lite störd på att vara billös. MEN, alltid ett MEN, jag har iallafall en bil till imorgon! mammas bil står snyggt parkerad på ett lagligt ställe här utanför, tack gud.

jag har slagit igång en tvättmaskin sen jag kom hem. men jag måste väl gå och kontrollera att den verkligen är på. jag har varit helt säker på att den har åkt igång, men se så fel jag hade. (riktigt roligt bloggande från min sida nu, tvättmaskiner är ju no1)

jag var en sväng till gammelstad och fick mina nya arbetsbyxor uppfållade, även det tack mamma. jag får väl skylla mig själv att jag har så stor storlek så de blir nästan 2dm för långa i benen. jag ska och mata kissekatterna imorgon, trots att jag egentligen borde sova LÄNGE utan att drabbas av dåligt samvete. jag ska ju ha min första dag på jobbet imorgon. 23-07 blir premiär passet. jag gillar nätter, men jag hoppas att det inte bara blir det. skulle bli störd av bara bara bara nätter. men det kanske redan är försent, vad vet jag.

känns faktiskt lite skumt, att först nu få börja med något jag velat göra så länge och redan tagit tag i. jag pratar naturligtvis om vu1:an som jag gick  - för hur länge som hellst. men bättre sent än aldrig:) lite små kul och ironiskt att jag får jobb som varit arbetslös sen tidernas begynnelse och äntligen får ett bra jobb när alla andra får kicken eller får mindre timmar. jag är som nöjd ändå.

har även varit på stan en kortis, hämtade ju kläderna från kontoret och åt med jontis och linnis på baan thai. nu antar jag att de båda små fiskarna är i ett stall eller på kvantum.
nu ska jag kolla tvättmaskinen, kanske duscha/bada eller åka och panta upp vårat lager som står i vardagsrummet i prydliga papperspåsar. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my new job

Kommentarer
Postat av: Mamma

Varsågod!!!!

2008-12-17 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback