Nu är det dags.

Jag har ju väntat några veckor nu, 4 kanske? på att få mina papper godkända och nu har det magiska telefonsamtalet kommit. okej, jag var sämst och hade zero koll på mobilen och fick ringa upp, men de ringde mig faktiskt först!!
det är snabba puckar, idag eller imorgon smäller det. jag tänker inte gå in på djupare detaljer på vad mina arbetsuppgifter blir, men folk med lite fantasti kan ju tänka sig vad det kan bli. finns ju en heel del kul att välja mellan :)

jag ska göra mig någolunda färdig och sätta mig i en skorv och köra iväg en tur. det tänker jag inte heller gå in närmare på, vet inte vad som ska ut i det öppna och inte. men jag kan avslöja att jag ska ta på mig mer kläder ;)

ville bara säga att det blir bra det här, riktigt fint. nu börjar det "for real". vad har jag gett mig in på? kul utav satan iallafall.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback