one night at home

blev en hemmakväll med :


... margaritas för den som inte förstår sig på bilden :)



jonatan den förståndige rönnkvist började bygget på denna pryl:



ett skrivbord från... ikea!! woho, vilken skräll.  zilla och annafena kom förbi och kollade britney: for the record. jag hade sett det tidigare, men jag tyckte det var som kul att se igen. gillar hur de väljer att översätta vissa ord. jag är helt inne i sånt där nu efter besvikelsen av textningen av the dark night. jag fick även ett filmtips : beverly hills chihuahua. som jag tänkte ladda ner men jag väntar på en bättre release.


nu ska jag gå och lägga mig i sängen. plåga jonatan med att ha min bländande sänglampa på, eftersom jag vill läsa mer i min nya bok : tyskungen. jag började ju tappert med röda vargen. men det blir ett uppehåll på den. tyskungen var mer.. innehållsrik. det händer ju grejer direkt för fan. nazistbok än så länge. och folk borde skriva namn i sina kommentarer.

MARKUS FAGERVALL VANN STJÄRNOR PÅ IS!!
(något vi inte pratar högt om är att jeppe var förbannat skillad och jag tyckte faktiskt han var bättre i Just det programmet. inget annat.)


kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback