onsdag

och det är väl väldigt precis en vecka kvar till julafton! spännande.

jag är fortfarande lite yr i bollen och har inte tagit ett enda fotsteg utanför dörren ännu. jag sov ändå inte så super länge. strax före fyra var jag uppe och skuttade, jag somnade ju ändå kring 8 snåret. jag som brukar sova typ 12h varje natt ;) men jag klarar mig nog.

själva jobbet är helt okej, och tjejen som kämpar med att lära mig är både jätte trevlig och duktig. lite mjycket att hålla reda på, men inatt ska jag ta fram penna och papper och skriva tills pennan glöder. utcheckningen av flygarna är väl det enda jag lärde mig från igår, haha. men det är ju alltid något så jag ska väl vara rätt nöjd.

jonatan står lika säkert som julgröt i köket och river morötter/vitkål till salladen. om någon Kan ha missat det så är jag totalt och väldigt dålig på att laga mat, därför gör jonatan det. jag kan verkligen inte! hur många misslyckas med chokladbollar när de verkligen försöker följa receptet??? ingen utom jag, bra då var det utrett.

jag ska ta bort sminket från inatt och smeta på nytt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Mini-you

Mormor sa för ett tag sen att hon hoppades på att du inte skulle förgifta jontatan med dina lussebullar :D (mamma berätta åt mormor att du skulle baka)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback