still going..not so very strong.

1. jag fick inga gratis sms
2. bilen kommer bli insnöad
3. jag har fortfarande inga tvkanaler och inga serieavsnitt verkar visa sig.

jag är lite små lack.

men imorgon är det idolfinal, som om det vore något att se fram emot?! eller..? det är ju som redan avgjort. stod ju till och med på den där wikipedia sidan att kevin slagit alice.
jag är nästan helt säker på att det blir häftiga och förhoppningsvis färgglada drinkar imorgon. linnea hade ett riktigt bra drinkförslag (genom bloggen nu påminner jag dig nu att kolla upp "receptet")

nu ska jag gå. läsa lite mer i min bok. det går segt.
jag längtar lite tills "sanningen om gömda" kommer. jag är skeptisk till boken, mycket skeptisk.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect dolly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback