Alla hjärtans dag

tjoho! jävlar här ska klackarna slås i tacket! YAAAHOOO!!!!!!!

jag väcktes av min lila raring som gav mig ett jätte sött alla hjärtans dags-kort och bad mig kliva upp. jag drog mig lite extra och klev till sist upp. han hade varit på mat & prat och tagit med sig mina/våra favoritmackor!! dessutom fick jag inte mindre än 5 röda rosor!! iih.. jag gillar verkligen den här dagen.

igår fick jag min vilja igenom. jag vill och Ska ha ett rött sovrum. det behöver inte vara knallröda väggar som det mest ultimata vore. men iallafall så köpte vi röda sängkläder och nya gardiner. gardinerna blev bara vita.. men ändå! :) ut med det blåa och in med det röda!! :) jag är väldigt nöjd.
jag fick ju en till liten önskan inslagen också! flytten ut från lävägen! jag kände mig inte som hemma där utan sökte en ny (ibland i hemlighet och ibland inte) så fann jag den här! usch vad jag är duktig.

på tal om duktig så har jag varit riktigt strålande! mamma gillar björn skifs, på riktigt. jag har sökt på blocket ett tag efter biljetter till någon av hans slutsålda konsertet här i Luleå. så till slut.. hittade jag två st biljetter som såldes i boden. jag fick vara en hård förhandlare och kammade till slut hem biljetterna. något dyrare än det utlagda priset.. men mamma fick dom! jag blev så nöjd och så glad, oj oj!! :)

snart ska vi åka till lävägen och plocka lite mer grejer. någon ville hyra den omg, så nu är det bråttom. iofs är det väldigt mycket som redan är flyttat. men det är en del kvar! dessutom måste vi tapetsera i hallen (jonatans mamma om man ska vara petig) blir nog riktigt bra!!!
jonatan pustsar rutor så "folk kan ju nästan tro att någon bor här". kul, riktigt kul.
skoj tjuter och låter inte som en gris så jag borde nog gå till henne. nellie är iallafall tyst.. än så länge.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback