År

jag vaknade av att jonatan stökade iväg mot jobbet och sen låg jag lite snurrig och nyvaken och funderade på mia. vad det lilla livett pysslar med, om hon är mycket bakis :) om hon ens lever?! :) jo det bör hon nog göra.
sen funderade jag på när hon ska komma och hälsa på,tycker påsken låter riktigt bra.
sen funderade jag vidare.. massa häftiga grejer vi har gjort och tillslut började jag fundera på hur länge vi kännt varandra. om man räknar hårt och säger andra året på gymnasiet, blir det rätt då? då kan man väl påstå 5år? jag tycker det är vettigt tänkt.
men 5 år låter för lite. känns som att jag har kännt henne lika länge som jag har kännt sistaah. det ligger väl sen lekis.. vilket borde sluta på en siffra som..kanske 16-17år? vi båda fyller ju år så äckligt sent så 16år kanske. räknade att vi var 6år och nu är vi 23.
fy helvete. 16-17år? det är länge. tänk hur stora 16-17åringarna tror att de är? hahahha. jag ääälskar att trycka ner de mindre för de är så.. små =) ingen respekt här inte.

sen måste jag skvallra att sistaah har fått "a hard work work". hardtech/gestamp är hennes place nu. skickade iväg något litet sms åt mot storheden och hon jobbade. duktig flicka.
jag undrar när det är dags för mig att snöra på mig stålhettorna och knäppa igen den blå skjortan :)

nu är det dags för mig att ta ut skoj på bajsrunda, duscha, hämta pappa & nellie från stugan, osv..
kanske till och med blir utgång för mig!!!!!! jag förtjänar det. följa med annis på delux grejen som max kirrar på magma hade inte varit helt fel. jag har aldrig varit där och sist jag var ut nånstanns alls?!.. nä jag vet inte

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback