en dag i city

jonatan jobbade inte dag, utan kväll idag. vi körde en dag på stan, och då menar jag Körde. innan vi kommit hem hade vi besökt smedjan, arbets, shopping och mekonomen. kvantum blev först när han började jobbet! jag köpte middagsmat till mig (tonfisk) och hyrde en film till mig själv.
kändes rätt häftigt att gå till maskinen där man hyr filmerna och knappra in någon annans personnr och sen knalla till förbutiken och säga "hej jag har hyrt en film här, jag vill ha den" och bara.. få den i handen och knalla ut till bilen där skoj ivrigt väntade!

och MALIN nej jag har fan inget annat. jag gör inget annat! jag är bara med hundarna hela dagarna! men vi gör roliga saker tillsammans!

glömde tillägga att jag självklart inte kom tomhänt från stan! en paryfym, hårsnoddsgrej, blingbling i hår och en tröja! mycket mycket bra dag på stan! lunch på mat&prat där vi åt favoritmackorna (kyckling bacon caeserdressing.. mmmm..) btw så ska jag inpregmera mina nya shoes så jag får ta med de ut en dag på stan!! iiihh..


ett sms iväg skickat till sistaah och jag ska börja laga mat!

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback