en händelselös dag

fredag igen, "kunde lik gärna kunnat vara tisdag". jag vill gå ut, jag vill ta på mig mina nya skor! jag har faktiskt inpregmerat varje par skor som jag tror går att spraya, igår! det är inte mycket kvar i flaskan och ändå var jag sparsam! men vi måste plocka ihop garderobsdörrarna, beställa nå skorgrejer till köksförrådet där sånt ska förvaras. jag mår nästan lite dåligt över att mina fina skor ska få bo där inne. får dåligt samvete! därför har jag glömt några stycken i hallen :) de gamla skorna som man ser är använda har nog inget emot att få vila en stund!

jag har inte ens varit till ormberget ännu. Nää.. för det ska komma nån och kolla på grejer som vi säljer på blocket, sen ska mamma och pappa komma hit. men jag känner mig lat och fet så jag mår rätt OK av att sitta här i soffan i min gula tröja!....

jag vill dricka vin, öl, white russian, jag vill gå på cleo!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: camillalyktberg

Haha hur många skor har du egentligen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback