en tur till ormberget

jag trodde jag skulle få riktigt trist när jag tillslut bestämde mig för att knalla till ormberget själv med två vilddjur. tog med mig min ipod som sällskap.. men den kom aldrig ens upp ur jackfickan. istället lekte jag fotograf! samt att jag tog med min en sopsäck som jag tänkte testa! skärtlappen blev kvar i bilen när jonatan körde till jobbet så det blev säcken.

det gick bra att åka ner, bortsett från att nellie blev knäpp! jag skrek ingenting, bara åkte och ändå kom hon! ställde sig rakt framför mig och försökte bita i allt hon kunde gå tag i. hon försökte få stopp på mig! :) hon bet givetvis inte hårt.. som naffs i jackan, skorna och sånt! hahaa. är det bra väder knallar jag tillbaka dit!

och så några bilder..

 



haha. skoj är rätt söt på bild. lite svår fångad bara :) vad tycks? haha bilden på nellie när hon slår i skallen i bordet var ju klockren :) och sista bilden på skoj när hon försöker ta sig upp på bordet! hahaha.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect


Kommentarer
Postat av: Mia

haha jag gillade bilden när nellie slickar sig om nosen :)

2008-02-05 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback