fjollträsk

Haha. jag måste berätta officiellt nu (äntligen) att jag och jonatan har plannerat en resa ner till mia och daniel. planen var att överaska mina Totalt. Mission completed.

igår kom vi till stockholm och daniel mötte oss vid tunnelbanan. vi gick "hem" till en mia som inte hade en aning om vad som väntade henne. haha jag är riktrigt nöjd över överaskningen. haha.

igår var vi också på heo pippi som var hur häftigt som hellst. det är något big ass mall vid kungens kurva. jag är från gammelstad så allt imponerar ju mig. mia tog några bilder därifrån som säkert dyker upp snart.
vi åkte på bolaget.. killarna gick in först och jag och mia gjorde lite.. ja, iallafall. när jag och mia kom in på bolaget och hittat killarna så höll daniel i en karta med halva hoff och halva falcon! mia blev överlycklig och sa något som "oohh.. vem ska jag ge en stor kram".. haha " MIIG" - det kom från min käft. hahahaha.

btw så är mipis i skolan och vi ska snart in mot stan (pippi) jag vill äta.
nu ska jag söka upp en adress till mina skor innan vi drar iväg.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback