häftigt kul helg

jag är Helt slut just nu. det var länge sen jag drack mer än 2-3 öl, och nu blev det en två-dagars törs jag säga. i fredags bjöd jag och jonatannämligen rikard(jonatans storebror)linnea och andreas på middag. det var bra! sen i lördags(igår) fyllde (idag egentligen) 60år. de hade bokat en lokal här på björx. jag tror inte jag var den enda som snyftade med i stora delar av alla tal som hölls och skrattade med :) det var också bra!

jag är bakis, jag är riktigt bakis. jag måste lägga mig ner och dö.
btw så mår min mobil inte bra just nu. den har varit av enda sen jag skulle ta upp den och ringa mia. KUL. bajsgrej de där. usch blä kräk nu ska jag lägga mig ner och gnälla och gnälla.. stackars jonatan.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback