HEJ MIA!

idag vaknade jag rätt tidigt pga att solen lyste rakt in i sovrummet och jag kunde inte somna om. daniel och mia var snälla nog att låta oss sova i sovrummet medans de sov på något konstigt sätt med en soffa och tältsäng inblandade. mia åkte till skolan och vi åkte dit direkt när vi vaknade och sa HEJ MIA!
åt lunch nära mias skola och sen skulle jag promt till lacoste och köpa mina skor.
men med min tur så fanns de naturligtvis inte där, eller på någon annan affär som jag Skulle in på! "om en vecka" sa om på lacoste. men jag såg faktiskt ett liknande par, fast vagabond och nå spännen över foten som jag föll pladask för! 350:- är ju ingenting för kärlek!

sen knallade vi omkring i city och jag fick upptäcka lite. säkert ställen som Alla redan varit på. fyfan vad den här stan är stor. jag fick inte tillfälle att åka till götgatan på söder och kolla, men det är en dag imorgon också.

Dagens inköp:
jacka
väska

jag tycker att det är sjukt bra gjort. jag förtjänar skorna!!
sen nu är pojkarna ute och springer här i vårby. på jakt efter två familjepizzor :) "mmmycket dressing" det är mias ord. "mos" är också ett av hennes ord. hahahah. sorry mia jag var tvungen!
mer info är att jag varit papparatzi här. bilderna är fortfarande och myser i mias kamera. men de dyker väl också upp.

planer för kvällen är väl att smälla i sig så mycket pizza man bara orkar och sen dricka en pilsner dricka eller två.. eller mer. ringa frill som också är i krokarna (som jag btw skulle ringa när jag kom till götgatan, men vi kom aldrig dit) fårse vad kvällen i fjollträsk har att erbjuda. jag vill ut och busa, ut och leva om, ut och försöka vända upp och ner på skiten - den här gången ska vi fan UT!


snart ska jag väl duscha. och jag har dessutom glömt lite kläder hemma. men mia har räddat mig. och jag är fullt medveten om min totalt värdelösa svenska. punkter och OCH.ord. men jag orkar inte bry mig just nuuu.


MINI-ME:

hoppas att hunden lever när jag kommer hem och inga galna fester med 20åringar ;)

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect rocco


Kommentarer
Postat av: Skvallerblaskan

Hej. Gjorde du något pinsamt på krogen i helgen? Eller har dina kompisar skämt ut sig? Vi vill upplysa dig om Luleås nya skvallerblogg. Kika gärna in och lämna en kommentar eller maila oss om nytt fräscht skvaller som du känner till. Puss & Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback