...jag ljuger så braaaa!! nananaa...

igår blev det lite fart iallafall. mina föräldrar kom förbi här och luddade alla stolar. har glömt bort vad de heter.. de där små vita man stoppar under stolarna så de inte ska låta, ni vet. sen skulle de åka till kvantum och handla, jag följde med. tänkte överaska jonatan.. men när vi svängde in på delfingatan så såg mamma min biloch min jonatan. oops. lång historia kort så handlade vi, åkte till gammelstad och åkt tacos. jonatan gjorde några viktiga saker hemma innan han kom.

åkte till johan på klintbacken sen och jag skulle promt ha mina öl. så jag drack 4st 3.5or hos johan och vid halv två tiden på natten så kom vi hem. jonatan som hade planer på att få i ordning här.. bygga garderobsdörrar, plocka och sånt där spännande.

ikväll är det melodifestivalen. johan ska promenera över hit och se på det med oss. jag känner mig stressad.. jag ska hinna städa lite, duscha och greja på och hinna gå till coop arena och se zillas match kl.16 mot de där jävla idioterna!! tar säkert en 30min att knalla dit också. borde nog ta tag i det här omgående.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback