Måndag

det kunde lika gärna varit fredag eller lördag. jonatan jobbar kväll och jag har handlat, slagit igång en diskmaskin och ska snart pallra mig till toaletten och slå på en torktumlare. vi kan tyvärr inte tvätta och torka samtidigt ännu =/ i övigt har jag inte så farligt mycket att berätta. jonatans storebror med familj kommer till luleå. äran har jonatans pappa som fyller 60år! kan bli trevligt, så får de se nya lägenheterna och kanske träffa vilddjuren som jag ser som våra barn.

btw så väntar jag på uppdateringar från mini-me. jag är så nyfiken så jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. vill nog inte skriva så mycket om det här.. tar det face 2 face istället.
nåväl, simpsons på tv och en cola på avkylning i kylen.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback