måste tillägga en grej

om jag inte redan nämt det så har det varit en vetrinärstation här, det gäller alla andra lägenheterna här också. det syns ju självklart inte. men vissa verkar inte ha greppat läget med att det har Varit en vetrinärstation. nej.
för 2minuter sedan knackade de på dörren och ett huvud stack in. en ung man kanske 30år, sa något om vetrinär och vart de var, han söker en?! jag blev lite chockad och det första jag fick ut mig var "jahaja, ehm vad hade du tänkt göra?" hahahaha VEM FAN FRÅGAR DET? jag gjorde det. han skulle vaccinera hunden. jag tror jag sa så Om det var något akut och han skulle till närmasta? kan ju bara vara därför.
jag gav en fin vägbeskrvning till stefan rösäter som har privat klinik 4 hus härifrån. men tyckte samtidigt att han kunde åka till gammelstad som jag brukar göra med mina hundar..

var tvungen att delge det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback