Nu är det dags igen

japp.. andra gången för min stora tjej till löp. stackars hund. hennes första gång var som, lugn. inget speciellt hände, det märktes inte så mycket? inte vad jag minns. jag hade inget skydd för.. ni vet. hon sprang för glatta livet inne som ute. men nu är det andra bullar.

första dagen så tyckte jag att hon bara låg inne i sin bädd, brydde sig inte så mycket. det liknade en mensvärk. mia har sagt flera gånger att de gett hennes ronja (r.i.p) smärtstillande, så jag försökte få tag i henne utan effekt. men nu mår hon bättre. första dagarna har hon fått segla omkring i ett par av jonatans sönderklippta kallingar.. med en stodd fäst ovanför svansen då de inte passade perfekt. men nu har min ängel fått ett riktigt skydd som vi skaffade idag.

... och det är det jag ska berätta om här. jonatan slutade jobbet kl.18 och för er som har koll så vet ni att djurmagazinet stänger kl.19.. så vi hade lite bråttom dit. dessutom åker vi hela vägen till storheden. väl där så sökte vi efter tikskyddet som det heter. jag frågade en tjej i kassan - " hej vart har ni era tikskydd" och hon pekade bakom oss eftersom de var inom synhåll, sen gick hon åt ett annat håll eftersom vi fått ett bra svar. jag hade gjort samma sak. men jonatan frågar sen "vilken storlek ska vi ha" så hon tvingas vända sig om eftersom hon var så nära och då började jonatan prata igen "alltså vi har en golden.. den är rätt liten.. det är en tik".. jag svarade snabbt inför henne och jonatan " no shit.. skojar du?" men en rolig stämma. hahhaa ... nähä, är det verkligen en tik? ska vi verkligen köpa ett tikskydd till en tik? NÄÄÄÄ???! !!! hahah stackars kille. han skämdes en dutt.

det är inte lätt ibland. men är man kille och själv inte har mens och grejer så kanske det blir lite annorlunda. jag kan ju inte klandra honom. det var så dumgulligt! :) han är för söt ibland. som nu, när han har somnat till dvd-filmen vi hyrde från kvantum. chuck and larry.. nej fast jag/vi sett allt så har vi helt missat den. och det blir nog en repris imorgon.

btw, vi hyrde någon film om john lennons död.. chapter 27 eller något sånt. jag gillar Inte sånna filmer, de händer ingenting.. ingenting. jag svär.. se den inte. har någon sett den så säg väldigt gärna vad ni tyckte. gärna emot mig och säg vad som är bra! för jag förstår inte. ja jag vet.. men ändå?

sen hände en riktigt häftig grej tidigare. men den skriver jag inte ner. jag ska maila den till zilla kanske.
eller berätta den till henne imorgon!!! HHAHAH KIRUNA!!!!!!! zilla påminn mig!!! jag är så jävla störd!! du måste.. säg bara kiruna - luleå så förstår jag!! HHAHAHAHA..!!!

nää jag ska dricka upp mitt vin som jag Förtjänar så jävla hårt och sen ta en cigg och väcka min andra lilla ängel som slocknat. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer
Postat av: Malin

nellies föredetta tikskydd var patetiskt, jag tyckte synd om stackarn :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback