Perfekt..

känn ironin.
jag blev ju som sagt avskriven från arbetsförmedligen och fick göra ett besök för att lyckas återuppta min plats där. Mm, det har ju hänt förr att de "bara skriver av" mig. såå.. för några få minuter sedan så skickade jag iväg ett elektroniskt kassa kort, det står även hur mycket pengar jag får utbetalt. jag brukar få några tusen allt som allt i iallafall. den här gången Tack Vare arbetsförmedligen - 1200:- . lyyysande sickan. det är så fruktansvärt orättvist. nu blir man ju ännu mer sugen på att söka jobb via deras värdelösa hemsida, eftersom det RÄKNAS! eller så inte, de bryr sig endast och Bara om man står ut med deras löjliga träffar. ingen som hellst koll annars. "jaha, du var inte på mötet om hur man blir självmordsbombare, nu blir du avskriven om du inte har läkarintyg".. men gulligt. riktigt gulligt; "men arbetsförmedligen.. jag vill bara sitta här under min ek, och lukta, på blommorna".
de verkar ju tro att det är så.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


NO RESPECT TO AMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback