Sara långhår

igår var jag och skrev in mig på arbetsförmedlingen. jag tog Bussen in till stan istället för att gå.
men igår var det sommarjobbens dag på arbetsförmedlingen, det betyder att det bara är bokade möten som gäller. "hej jag är dum i huvudet". men jag hoppade på en gubbe där och skrev in mig hos han. jag är stolt över att jag gjorde så. istället för att bara bli arg och vända på klacken.

sen gick jag till annas salong och kollade när hon gjorde äckligt fina dreads på en gällevare brud. uschc vad sugen jag blev! jag och anna gick sen och åt lunch på mat och prat =) efter det satte jag mig i hennes frisör stol.. jag har låångt hår nu :) jag blev riktigt nöjd. hon klippte massa också, men de är ändå svin långt.
"jag ska aldrig sätta upp håret" sa jag, men här sitter jag med en ponytail och är nöjd.

pappa är på ingående och jag ska ta på mig sockar och hinner inte ens sminka mig. ääh...
lunch på stan igen, woho =)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback