Söndag

idag har mini-me varit här, och hon sitter i soffan och väntar på att mathilda ska börja igen. vi har varit på ormberget en sväng med hundarna. men det var ju för fan överbefolkat med kids!!! ungar åt alla håll man kollade! en unge här och där går ju att acceptera, men var ju galet!!!
har planer på att knalla tillbaka nu efter mathilda kanske, malin sa att det stängde kl.16 så då kanske man törs släppa vilddjuren lösa.

btw så har jag ordnat med bilder på våran nya lägenhet. lite bättre bilder än de jag först hade fotat. men ett av rummen har jag inte fotat för det är inget att se ännu. det är upp och ner, avlastningsrum med påstar, kartonger, möbler.. ja, Upp och Ner som sagt. hallen är nog inte heller med så mycket.. för de är som samma sak, hall och tv-rum. ja, men ni får se bilder och försöka förstå. jag har aldrig varit bra på att försöka fota eller förklara.
http://www.pixbox.se/alb709915 - jag vet inte hur man gör en "här" länk, så de där för duga.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback