update

jag tog en rejäl sovmorgon och föste över allt ansvar vad det gäller djur på jonatan. sov riktigt riktigt länge och Njöt av det. jag misstänker att jag ska få köra pappas bil på verkstaden imorgon tidigt! alltså ville jag sova ut riktigt mycket.. jag förtjänade det :) det är mycket jag förtjänar enligt mig.
till exempel sitta och skriva blogg efter en prommis med hundarna medans jonatan bråkar med kartonger i hallen. det ska byggas garderobsdörrar idag. vi har dragit ut på det jävligt länge nu så, pappa kommer ju med bilen så han får nog rycka in.

ni som inte vet så har the L word (löörd) börjat om för nån vecka sen. ni som inte redan ser det bör se!! haha så jävla bra serie! den enda som verkar sända nya avsnitt pga strejken i stjärnligan. 

nää innan de gnälls för mycket från hallen så bör jag knalla dit och styra upp det :)

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback