utgång i guldskor eller inte

igår skulle vi ut på krogen. vid halv tio kom vi till killen som hade en liten mysig förfest inne i stan.
frida gjorde mitt hår jääätte fint och sminkade och pysslade på.
men jag började må så jävla illa, jag var tvungen att rycka tag i jonatan och be honom ringa en taxi.
jag sa ingenting till någon, smög bara ut. "ut och röka".. fattar inte varför jag inte sa att jag höll på att spy vilken sekund som hellst. jonatan frågade mig det tusen gånger.
usch va less. jag som har längtat till att få gå ut och jag hade mina guldiga klackiskor på mig och allt!!!
nästa gång ska jag äta rejält inte dricka mer än ett glas juice och sen GÅ UT!

dessutom var jag sjukt bakis. jag vaknade och svettades fast det inte var varmt. jag var upp och gick flera gånger. la mig på toaletten men ångrade mig när jag märkte att golvvärmen var på! övervägde att ta en sovsäck och lägga mig ute på altanen. tillslut vid 11-tiden fick jag upp allt. fyyyfaaaan vad jag inte mår bra.
jag har inte ens varit ut med hundarna ännu. stackarna får lida. skoj har kissat och bajsat inne och jag hittar inte toapapper!!!!! kisset var på en filt som jag hade på toaletten.. tur i oturen.

uuhäää jag måste uuuuut. ska fan bygga en koja på altan som jag kan lägga mig i. jag Älskar att sova ute när det är kallt och man mår illa. det finns inget skönare. men jag tror det är för varmt ute... men ändå bättre än inne.
kom ihåg att deet var här ni hörde det först


respect my pjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback