...and then we´re moving!

uppstigning före fan (09.00) och iväg mot konsumentombudsmannen. försökte få lite stöd i tvisten med bostaden umeå. han fick samma värdelösa bemötande över telefon som vi fick. starkt jobbat umeå!

iväg igen och kolla efter en hyffsad torktumlare som vi till slut hittade till ett "fyndpris!". att sen försöka passa tiden och hinna äta med johan innan kl.13 är betydligt lättare sagt än gjort. vi fastnade på en hel del ställen innan vi tog oss iväg halv tre mot ikea. införskaffning av garderober stod på listan, självklart blir det ju annat lulllull också. men inte så mycket faktiskt! johan och jonatan beräknade åt helvete fel om paketen i bilen. det slutade med att de skenade iväg från ikea med bilen och lämnade mig med tre fulla vagnar, för att åka och ordna med släp. duktigt grabbar!

väl hemma vid 21.00 var det flyttdags. än så länge har vi strulat iväg:
- sängen
- soffan
- sideboard
- ett gäng kartonger
- mina kläder
- soffbord
och nu har jag tappat bor mig. planen är att sova där i natt. vi är ivrigare än någonsin och jag undrar verkligen när det blir dags att sova igen. jag är trött! jag är absolut inte van vid att stiga upp såhär tidigt och sen inte få sova tidigt! men.. jag tycker ändå det är värt.

nä jag måste röra på mig så de tror att jag gör något :) vilket jag faktiskt gör!! sen måste sistaah ha lite cred för att hon styrt om designen på min blogg. me like. anyway.. kom ihåg att det var här ni hörde det först!


respect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback