Bättre sent än aldrig

Nyåret firades här hemma tillsammans med lite folk. jag och mia städade hela lägenheten och fick sen hjälp att pynta den med ballonger av PP och daniel. fiiint. Perfekt mat och kalas nere vid vattnet. Jag var helt inne på att traska till ormberge, men "det är så långt, tänk på hunden".. eerr? är det inte därför jag vill gå dit? aja.. de fick som de ville iallafall. annars var det helt okej. hade inga direkta förväntningar på det nya året.
jag var tråkig och smög in och sov innan klockan slagit tre. sov nästan två dagar efteråt, det är jobbigt att byta år.

PP ska stanna här tills på onsdag och mia och daniel drar nog idag, hem. fast inte till stockholm, NEJ.
frill kom förbi en sväng fram o tillbaka igår kväll. hämtade lite kvar glömda kläder från mitt lilla kalas den 23e :)

sen svider det att inte kunna berätta om det underbara som kan hända om vi har tur. "gå och dööö"

för någon natt sen hade jag och mia disney matathon. skönheten och odjuret (extra scener), aladdin, aladdin 2, pocahontas.. i love disney. jag och mia fick några väldigt schyssta idéer från några av filmerna :)

igår var det filmkväll och "hemliskväll" vi såg på 300. trodde den skulle vara helt värdelös, och det var den nästan. var väl just just i slutet den var bra. just innan de blev mörkt.  nåja

8e till arbetsförmedlingen! är det någon fler som ska dit då? för jag har iiiingen aning om vilken tid det är, eller vart det är! jag har nämligen tappat bort mitt papper! jag får ju inte posten hit. har inte orkat adressändra eftersom jag trott att vi ska flytta.. ;) skrik till om de är nån fler som ska dit.

jag ska göra något vettigt nu iallafall.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback