fångad i en snöstorm

idag är det en till såndär dag då alla avundas en att man har jycke. jag var Inte långt nu imorse! matade alla just, så det är väl inte många minuter kvar till min långis. fyyyfan. jag äger inte ens ett par täckisar, än mindre vantar. en hyffsad mösa som jag hoppas ska sitta på skallen har jag sökt upp. är det någon som känner sig manad att följa med upp på ormberget och ta skydd bakom ett träd eller två?

i kväll verkar jonatan ha planerat in en städning på björx. jag vill inte åka dit, jag vill inte se skiten som är där. när jag skriver skit så menar jag verkligen Skit, kiss iallafall.

usch.. jag ska söka upp mer kläder och vara arg och kall på ormberget
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback