Jag finner inga ord!

Gubben ringde idag, jag trodde inte han skulle ringa såhär tidigt, men han gjorde det. jag fick beskedet om lägenheten vi verkligen verkligen ville ha. han började med att förklara att han hade kollat upp oss lite, och att jag inte skulle ta illa upp. inga problem, jag tar det som en självklarhet om man hyr privat att de kollar upp en! så berättade han att han tyckte vi var schyssta och sånt.. men.. han har pratat med sin fru och de har kommit fram till att vi får lägenheten! det är helt otroligt! jag började nästan att gråta, men några tårar hann ut innan jag försökte hålla tillbaka. jag hoppade på pp, jag var tvungen att sätta mig ner! jag ringde jonatan, mamma, zilla och försöker fortfarande få tag på mia!!

ååhh!! det börjar lägga sig nu. men det kommer nog tillbaka när jonatan får ringa när han kommer hem. de ska boka in en tid då vi ska skriva på kontraktet. jag vet inte inflyttningsdatumet ännu. men jag kan lova er, det kommer bilder på pixbox på lägenheten. för den är Inte att leka med! världens finaste, bästa lägenhet. nyrenoverad till topp!

JAG ÄR LYCKLIG!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!!

Kommentarer
Postat av: Misszg

Grattis ! :)

2008-01-09 @ 17:37:32
Postat av: Misszg

Grattis ! :)

2008-01-09 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback