knäpptyst och ingen ringer

jag väntar fortfarande på telefonsamtalet som var lovat till idag. jag har försökt ställa in mig på det allra värsta, men samtidigt så hyser det ett litet hopp en bit in i kroppen. om han inte ringer ikväll kommer jag nog ändå kunna somna törs jag gissa. eftersom jag och jonatan i panik har stigit upp tjugo i nio imorse! jag var helt slut, har sovit lite på soffan och bråkat med pp.
kl.09.00 skulle jag infinna mig på arbetsförmedlingen. outsourzing ab eller något liknande behövde rekrytera ett gäng värdelösa arbetslösa. eventförsäljning handlade det om, men de verkade rätt seriösa i jämnförelse till de andra jag kommit i kontakt med.

sen har vi varit på roasters och ätit frukost. jag önskar att jag vore rik så jag kunde äta min frukost där varenda morgon. jag älskar deras grillade kycklingmackor Utan senapen med roligt namn.
vi har besökt en hel del bilaffärer och bara En visste vad ordet serice betyder - bilaffären fd. ford. i fordhallen vid nordiska bil(volvo) var han riktigt hemsk. "hej, välj ut en bil och gå och betala hos madelene sen" med en konstig stämma och en nedsättande blick. vi hade ju bestämt att åka dit för att provköra en bil, och så möts man av en finalist till rikspucko 2008. vi hade inget annat att sysselsätta oss med tills dess att vi skulle på visning på ett par lägenheter i ett hus på bergviken. den första trean var högst upp i huset och.. var som en jävla laburint! den andra trean som var 10kvm mindre, var på "bottenplan". något bättre, öppnare men fortfarande ingen riktig känsla. det kändes som vilken lulebo lägenhet som hellst, samtidigt som det kändes som lägenheten i svartöstaden. jag törs nog säga att vi hoppar över den där lägenheten. ska för skojs skull åka och kolla på en 4a(!!!) på kallkällan nån dag. innan den 10e tror jag iallafall!

nu kom han hem igen efter att ha arbetat 15-19. pp står och steker köttbullar, verkar inte kokat mackaroner och.. har en potatisgratäng på spisen!? konstigt det här.

jag ska söka upp min snusdosa och sitta och bita ner naglarna till max tils gubben ringer och jag kan gå och hänga mig. vi kommer aldrig att få något att bli glad över. aldrig. usch! jag vill verkligen ha den!!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback