Kom igen, idag då!!

istället för att vänta på gubben så ringde jonatan till honom för att få ett besked. imorgon får vi veta, han hade inte haft tid ännu. däremot så ställde han en del frågor till jonatan, arbete, husdjur och sånt. vi är någolunda överens om att han är lite intresserad utav oss eftersom han frågade jonatan över telefon.

jag har precis tagit mig ur mitt halvbad/dusch som jag verkligen behövde för att kunna vakna på riktigt. hundarna ska ha mat, katten gnäller snart sönder mina trummhinnor. pp spelar som vanligt guitar hero lll på datorn. jonatan kom hem för en liten stund sen och gick ut med hundarna, tvättade och sköljde av skojs golv i buren där hon sover. jag vet inte ens om stackarn hann med att äta något. hade jag haft bilen så hade jag kanske, åkt och fixat lite mat så han blir glad när han kommer hem. kl.17 tror jag att jag får sällskap här.

njee. jag ska ladda ner desperate housewives för.. 2a gången i ordningen och se det här inne i köket istället. blev ingenting igår. jonatan och pp fick se klart säsong 3 istället. jonatan har ju sett från första avsnittet! jag har som mål  att få honom att komma ikapp där serien är just nu! han verkar inte ha något emot det. så länge han får göra andra saker än att hela tiden sitta bänkad framför tv.n hela tiden!

nää jag har glömt bort att jag har hundarna i sovrummet så de inte river ner allt när jag ligger i badkaret. måste nog ta lite ansvar och be ge mig ditåt.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback