one haj haj aj aj two haj haj aj aj

det finns alltid tusen saker att göra. några av dom tusen sakerna hade jag tänkt att stryka från listan idag innan jonatan kom hem från boden travet. jag gick först en sväng runt sundet istället för skogen eftersom kisse följde efter. när vi sen alla fyra skulle gå in i värmen igen var dörren låst! jag saknade helt nycklar och mobiltelefonen låg inne på soffbordet. kul jul. happ, bara att gilla läget och vänta.. och vänta. 30-40min gissar jag på att jag fick stå på trappen och stampa innan jonatan Äntligen kom tillbaka!! det är väldigt synd om mig!! jag belönade mig själv med en nasegoreng från exotic ( aka mia speciale ) 

igår kväll och en bra bit in på natten (03.00) byggdes det garderober för fulla muggar. hörngarderoben är nu uppe samt 80´s garderoben (måttet, inte årtalet) hallen känns mycket mindre med alla garderober, men hallrummet/tvrummet känns mycket större. tack johannes

skoj har blivit en riktig mysflicka. hon studsar alltid upp i knäet när jag ligger i soffan, hoppar fram i bilen, hon ska alltid vara nära. jag har börjat säga att valpen är mammig :) nellie verkar tycka att det är skönt att ha bädden ren och alla leksaker för sig själv en stund.

btw, är det någon som vet vad J:et står för i "Homer J Simpson"?
nej, nu ska jag rädda kissen från vovvarna som ser hungriga ut!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jay står det för :)

2008-01-23 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback