Outsiders

har lite tid över. sitter hos sistaah och annabena. zilla och biffs är och hämtar annabena från jobbet. först nu har jag och zilla "bytt" julklappar. hahaha. stabiilt. hon blev glad över sina rosa/orange färgade skridskoskydd och puck :) annabena ska få en flaska vin, men det paketet öppnar nog hon när hon kommer hem.

outsiders på tv om sopfolket. jag ser aldrig på tv och jag blir överaskad när reklamen kommer!
sen tidigare idag hade vi lite tid över jag och jonatan, så vi åkte och fönstershoppade bilar. jag hittade min favorit - en volvo s40. jag försöker ha fötterna på jorden i bilval.

hoppas gubben ringer imorgon med ett positivt besked. jag lovar att jag börjar gråta om jag inte får höra rätt ord. det handlar inte om något jobb. det är secruitas.

nää ska sluta skriva innan de kommer hem :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback