Skällande hund

macen är såld och istället blev det en vanlig hederlig PC. en sån där man kan mysa med i soffan ;) men jag har bänkat mig i fotöljen. är nöjd över komforten än så länge!

vi har köpt någon mojäng som gör att den här datorn pallar vista (me dont like vista) men jag funderar på om XP inte är så tokigt ändå. ska försöka lägga vantarna på den här datorn och övertala någon snarkande person i soffan.

en mycket snabb städning har också genomförts. mest för att vi trodde vi skulle få besök, men det blir imorgon. här ifrån sett så ser det rätt okej ut ändå. inga kartonger.. nästan, jag ser två ;) men man kan se att det faktiskt är ett mönster på stengolvet i hallen. ett underverk!!

08.30 imorgon bitti är det upp varken sig jag vill eller ej. IKEA kommer och knackar på dörren och säger "hej hej här har ni garderobsdörrar och en rottingstol". vaknar jag inte av dom så svär jag på att nellie kommer göra mig så arg när jag hör henne skälla så jag kommer flyga upp! usch den där hunden slutar ju aldrig skälla.
hunden skäller ju till och med när hon Ser oss komma. måste nog förklara att det är stora fönster och ytterdörren är glasdörr, så man ser rätt bra in i hallen. det är den Enda insynen vi har hit in. så hon ser oss, genom rutan. trots det så skäller hon. testade lägga henne i buren när man åker och lägga filt för så hon inte ser. sen prova så hon ser, sen prova så hon bara ser skoj.. sen kanske prova lös i lägenheten igen.

jag vet inte vad jag ska göra!? jag blir knäpp. hon skäller Inget annars. helt knäpptyst! (om man blundar för att hon snarkar) någon som har något förslag? tips? hon kan ju vara osäker när vi flyttat. men hon skällde i förra också, morrade också när folk gick i trappen. vilket är skönt att vi slipper nu, puh!! men ändåå...

nääää.. ut med det lilla skämtet och ta en nypa frisk luft (hahaaa) och sen bura in alla jag ser!! moahaha! (jag har mycket intern humor så här på kvälls/nattkvisten)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback