till 100%

idag kl.11 åkte vi till lulsundet för att skriva på kontraket för nya lägenheten. vi satt och fikade med våra hyresvärdar (ett jätte trevligt par) och skrev under på hyreskontraktet och gick igenom en del. när allt är så nytt och fräscht så vill man ju gärna fråga vad man får göra och inte. allt känns så orört och perfekt! men det verkade inte vara några större problem. vanligt folkvett är nog det enda! vi får hämta ut nycklarna då vi betalat första hyran vilket blir det första vi gör på måndag!!

sen fick vovvarna komma ut på baksidan bara, lösa båda två så de fick springa av sig! tycker lite synd om dom som inte fick springa mer. inget släpp på ormberget :/ vi åkte sen till stan, åt på dagobert med mamma och pappa. de var föresten och kollade på lägenheten idag. vi fick låna nyckeln en stund för att visa upp lägenheten för alla föräldrar inblandade. tror att vi fick tummen upp :)

hemma igen nu och jag är slut i kroppen. jag har inte ens gjort något! jag är trött och vill bara lägga mig ner, samtidigt som jag är rastlös! borde söka upp någon som har hund och be om sällskap. nog för att jag redan har sällskap till nellie, skoj :) but still..

angående bilen så har vi inte bestämt oss riktigt till 100%. inte det billigaste att byta lägenhet, dubbelhyror är ju fantastiskt kul! blääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback