Upp till bevis

jag har väntat på köksbordet. det skulle komma med en bil ända in i lägenheten! sagt och gjort så knackade någon försiktig person på dörren medans hundarna skällde som galningar. sen fick de bära in allt där jag ville ha det, kände mig rätt viktig :) as the geek i am
sen kom ena killen fram och berättade att bordsskivan hade fått en fraktskada, och undrade om jag vill ha ett repat bord tills att det nya skulle komma om yttligare 2veckor. "Nej tack det vill jag inte, dra med erat repade bord" .. kanske lika otrevligt dock.

sprang ut med hundarna och de ska utfordras och jag med. måste fundera ut vart jag kan knalla med dom. jag saknar ju som sagt helt täckbyxor, men vantar hittade jag på björx! och en väska.. så jag ska kanske packa med något häftigt. skulle kunna döda för längdskidor eller en pulka! nellie har sin dragsele här också allt!!!

mat för hela slanten sen... ut. ÄR JAG HELT ENSAMMEN HÄR?
btw så har jag en ny kamera, så det kommer med stor säkerhet upp massa bilder sen :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback