because You can´t make me whole again

jag har ryckt upp mig från..det som jag legat i. iallafall har jag gjort tappra fösök.
i måndags cyklade jag och skoj runt sjön här nere, ni vet- klintbacken porsön björx och lulsundet. hundfan var inte ens berörd efter turen medans en annan stjärna chippade efter andan. föratt sätta pricken över i:et för den dagen avslutade jag med att cykla till jobbet. även idag (igår för er) cyklade jag igen till jobbet.
jag har stoppat upp små mål för mig själv.
- cykla till jobbet och försöka cykla överallt dit jag ska.
- hål i tungan (kan jag bocka av)
-  klippa/färga håret så det MÄRKS
jag funderar på att någolunda radikalt byta klädstil också. ska nog inte ens kommentera att jag saknar dreadsen och mina töjda öron? trodde väl det.

när vi ändå rycker upp oss så är jag gymt stolt över mig  själv av all uppryckning. inte ens skumma saker på vägen hem kunde röra mig.tyckte det var kul:) trodde inte det för nån vecka sen.jag är fan bäst!!
ska dricka upp oboyen som jag FÖRTJÄNAR så inte ett ord om den!
avslutningsvis vill jag säga att jag börjar bli hel.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect "curly sue"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback