helt slut

hundveckan är klar. nu imorgon startar hundvecka nr2. owh.. jag är lite små nervös över hur det ska gå att köra med någon som man aldrig kört med. jag och malin har ju ett system - ett mönster! även om jag typ aldrig ser henne och kör rakt in i henne så har vi ett strålande system! HA!

trött som ett djur och jag Bör nog ställa klockan trots att jag ska infinna mig först kl.14.00 på verket. men 8orna känns snabba och simpla till skillnad från 12orna och min 16timmars som jag har panik över!

jag ska se något kul på datorn och somna med handduken inlindad som en turban på huvudet. perfääääkt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mia på skansen

Kommentarer
Postat av: Martina

lycka till och ha en toppen vecka :)

Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Tävla om goodiebag värde över 20 000 kr

2008-07-27 @ 21:27:32
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback