ledig!

förmiddagsveckan är avklarad och kommer nog inte återkomma på ett väldigt länge. nattveckan flåsar mig i nacken och påbörjas på måndag kl.22! jobbigt att hundveckan kommer sen, och direkt efter den har jag ordnat en egen liten hundvecka! min vecka efter hundveckan kommer se ut såhär:
måndag: 14-22
tisdag: 14-22
onsdag: ledig
torsdag: 14-22
fredag: 14-06
lördag: 18-06
söndag: 18-06
...och innan det jobbar jag ungefär samma! normalt sett skulle jag bara jobba fre, lör och söndag (inte 16h på fredag!!)
jag börjar undra vad jag gett mig in på.

jag har piecat tungan igen i boden med linnea i måndags. your style hette det nyöppnade stället och det gjorde ONT. när hon stack genom nålen och vände och vred på tungan med nålen var det inte kul. sist när jag piecade mig var det chill. men det här.. omg. det blödde dessutom!! jag gjorde mitt hål först och linnea ville se hur det såg ut just efteråt.. men det fick hon inte. hade hon sett min blodiga tunga hade hon backat :) men hon gjorde det trots att hon inte fick se föränn senare :)

vårat tangentbord hemma ser ut som en banan och saknar F11, några pilar och är riktigt seg på mellan slag, jag har med andra ord världens bästa bortförklaring till varför jag inte skrivit ett enda ord på några dagar nu.
jag hade mer än gärna delat med mig utav bilder från igår, kitköijoki och andra roliga saker, men synd. jag är hos mamma och pappa och jagar katt. ingen kamera, ingen skadd - ingenting.

ikväll ska vi äta på dundervägen hela gänget och sen pinna ut. det är inte bestämt om det ska bli westen farm i boden eller trängas på en jolle i stan. BBBra va :)
blir en cykeltur till björkis om en stund med andra ord.

kan någon ge mig en diagnos på min skalle? min vänstra sida (rakt ovanför örat) pulserar, gör ont, det påminner om sendrag. det kommer i vågor och bara sliter i skallen. jag har haft så i 3 dagar. det har börjat sprida sig runt örat på samma sida. jag lovar att jag har en tumör och har typ 6 månader kvar att leva.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback