min lediga dag

min enda lediga dag den här veckan är snart slut! kring 13.00 blev jag uppsliten ur sängen och fick tydligen inte sova mer. bra att jag sov länge när jag ska upp före fan, egentligen ska jag väl snart upp. jag överväger att cykla eftersom att jag, för ca 15min sen åt middag (BACON!) vilket inte var så smart.
men hur pigg jag är imorgon när klockan ringer får avgöra hur det slutar.

annars idag har jag besökt annas salong, ätit, återvänt till salongen och bokat in en tid för min avfärgning!! nästa onsdag fanns det en öppning för mig. onsdag hade varit (om jag inte tagit ledigt lördagen) min enda lediga dag även den veckan. woho. efter allt grejs i stan åkte jag till stugan, jonatan cyklade till stugan. på hemvägen hann killen faktiskt Före mig hem. men mycket berodde nog på att min syster skulle hem till gammelstad så jag tog en stor omväg.

nej. jag får inte vara vaken nu. jag får nästan lite panik. från den ljusa sidan har jag inte avlösningen imorgon, Tur det!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Malin

du glömde den storta detaljen: JAG KÖRDE!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback